Teroka Simply South, Nikmati Penjimatan Di VIU Dan 2 Saluran Terbaru Di Astro

Wednesday 23 October 2024

Teroka Simply South, Nikmati Penjimatan Di VIU Dan 2 Saluran Terbaru Di Astro | JUALAN JIMAT BESAR kami membawakan Saluran Blippi & Friends dan Oppa Mania bermula 1 November 2024

Bersedia untuk penjimatan berganda! Berikutan dari maklum balas yang memberangsangkan, Astro kini menggandakan lagi tawaran JUALAN JIMAT BESAR dengan penambahan yang lebih menarik; melancarkan servis penstriman Simply South, tawaran masa terhad bagi Viu, dan juga dua saluran baharu, Blippi & Friends dan Oppa Mania, bermula 1 November 2024. Astro komited memberikan servis dan juga tawaran terbaik untuk pelanggan tetap kami.

Dengan hanya RM41.99, nikmati hiburan tempatan dan juga antarabangsa terbaik di Astro seperti “Andai Tiada Dia”, Astro Originals seperti “Project; EXIT”, siri Cina popular, “The Great Resonance”, siri terbaik Tamil, “Pasanga Musim 2”, siri istimewa untuk kanak-kanak “Bawang Putih Bawang Merah”. Jangan ketinggalan siaran langsung sukan seperti Liga Perdana Inggeris, BWF Tournaments, Liga Malaysia, Sepak Takraw League, Formula 1, MotoGP, NBA, Kriket, Tennis dan banyak lagi. Semestinya untuk semua di Astro!

Nikmati Simply South di Astro dengan hanya RM10/bulan

Bersempena musim perayaan ini, pelanggan Astro boleh menambah servis penstriman Simply South, himpunan terbesar untuk kandungan Tamil, Telugu dan Malayalam dengan hanya RM10/sebulan (RRP RM 14.90), bermula 24 Oktober 2024. Nikmati filem terbaru, filem klasik sepanjang zaman, filem pemenang anugerah, filem blockbuster, dan juga komedi di Ultra/Ulti box, web, atau aplikasi telefon pintar. Strim filem popular seperti “Garudan, Aranmanai 4”, “Parking”, “Siren”, “Ullozhukku”, “Guruvayoor Ambalanadayil”, danbanyak lagi. Langgani Simply South dengan mudah di Astro melalui WhatsApp di 03-9543 3838.

Tawaran eksklusif Viu Premium untuk Pelanggan Astro 

Astro juga teruja untuk mengumumkan tawaran masa terhad Viu Premium dengan hanya RM4.99/sebulan (RRP: RM14.90) untuk 3 bulan pertama, menjadikan ia lebih mudah untuk dinikmati pelanggan baru. Dengan Viu, pelanggan Astro boleh mendapat kandungan terbesar drama Asian, filem, dan juga pelbagai rancangan seperti, “From Saga with Love 2”, “Hotel Del Luna”, “Taxi Driver Season 2”, “Family by Choice”, dan “Reborn Rich”. Pelanggan Astro boleh langgan menerusi astro.com.my/viu

Blippi and Friends kini di Kids Pack

Bermula 1 November 2024, Blippi and Friends (Saluran 619) akan termasuk dalam Kids Pack tanpa tambahan bayaran. Semua pelanggan Astro akan nikmati pra-tonton Blippi and Friends secara percuma di TV dan Astro GO bermula 1 November 2024 sehingga 31 Januari 2025. Tonton rancangan popular seperti, “Blippi”, “Meekah”, “Supa Strikas”, “Blippi Wonders”, dan “Oddbods specials”. Blippi and Friends boleh didapati untuk pembelian di NJOI dan sooka.

K-Drama, K-Pop, dan banyak lagi di Saluran Oppa Mania

Semua pelanggan Astro boleh berhibur dengan menikmati saluran Oppa Mania (Saluran 100) bermula 1-30 November 2024. Saluran terbaharu ini bakal menampilkan siri terhangat drama Korea dan juga Thailand, beserta kandungan menarik K-pop, rancangan pelbagai, dan juga filem. Bersedia dengan lakonan jejaka terhangat menerusi drama seperti “Perfect Family’’, “The Law Café”, dan “Connection”. Ikuti keseronokkan bersama artis K-idol kegemaran anda menerusi rancangan pelbagai dan juga rancangan realiti. Jangan ketinggalan dengan aksi mendebarkan blockbuster Korea “The Childe”, “Midnight”, “Project Wolf Hunting” dan banyak lagi.

Daftar Astro Sekarang Dan Nikmati Potongan RM300 Untuk Barangan Elektrik

Astro bersama TBC Elektrik, Courts Malaysia, dan juga Suria Jerai Electrical kini menawarkan tawaran hebat! Pelanggan yang mendaftar Astro di mana-mana gedung terpilih ini akan mendapat baucar berjumlah RM300 untuk barangan elektrik*. Anda juga boleh mendapat diskaun untuk TV, peti sejuk, atau apa juga barangan elektrik sambil nikmati kandungan Astro kegemaran anda. Astro menyediakan baucar bernilai RM100,000, jadi jangan lepaskan tawaran ini! Untuk maklumat lanjut, layari https://promotions.astro.com.my/bm/details/jualanjimatbesar.

Daftar tawaran masa terhad terbaru Astro, JUALAN JIMAT BESAR dengan harga terendah dari RM41.99/sebulan dan pemasangan percuma. Tingkatkan pengalaman penstriman anda dengan menambah Astro Fibre’s 500Mbps bersama dengan Pek Primary dengan hanya RM149.99/sebulan (RRP: RM239.99) untuk 24 bulan. Nikmati hiburan terhebat, semua dalam satu tempat! 

*Harga tertera dalam siaran ini termasuk cukai. Tertakluk terma dan syarat untuk setiap kempen/tawaran. 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.