PELAKON UTAMA “HOW TO MAKE MILLIONS BEFORE GRANDMA DIES” DIGANDINGKAN DENGAN TEKNOLOGI AI DALAM FILEM "ECHOES OF TIME"

Wednesday 23 October 2024


WebTVAsia dan Filmforce Studio telah bekerjasama untuk melancarkan sebuah filem pendek yang penuh emosi dan canggih dari segi teknologi bertajuk “Echoes of Time”. Filem ini menggabungkan teknologi kecerdasan buatan (AI) dengan tema universal mengenai kehilangan, bertujuan untuk memberikan pengalaman yang sangat menyentuh hati kepada penonton di seluruh dunia. 

Dibintangi oleh Taew Usha Seamkhum, pelakon terkenal dari filem Thailand “How To Make Millions Before Grandma Dies”, kisah ini menyorot perjalanan emosi seorang budak lelaki bersama neneknya yang telah meninggal dunia, meneroka ikatan yang melampaui hidup dan mati.

Filem pendek ini juga merupakan hasil kerjasama antarabangsa yang signifikan di Asia Tenggara, melibatkan Oceanus Media Global (OMG) dan Shooting Gallery Asia yang membawa teknologi produksi maya canggih, menjadikan "Echoes of Time" salah satu produksi termaju di Malaysia.

Pengarah filem ini, Chin Sze Chee, bersama pasukan produksi, berjaya menghasilkan karya yang bukan sahaja menonjolkan teknologi terkini tetapi juga sarat dengan emosi yang mendalam.

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.