Minggu 2 Muzikal Lawak Superstar 4 | Gempak Superstar Of The Week Milik Kumpulan Sarkas, Tiada Penyingkiran Buat Minggu Ini

Thursday 3 October 2024

Minggu kedua ‘Muzikal Lawak Superstar 4’ diungguli oleh kumpulan Sarkas selepas mendapat tempat ketiga pada minggu lepas dengan markah keseluruhan sebanyak 65.12%, sekaligus dipilih untuk Anugerah Gempak Superstar Of The Week. Ini diikuti oleh kumpulan Bravo (63.08%) dan kumpulan Putehh (62.07%), di mana ketiga-tiga kumpulan mara ke minggu seterusnya. 













Minggu berlokasikan ‘Mercu Tanda’ dengan pilihan lagu bebas ini turut membawa selebriti-selebriti tanah air sebagai tetamu jemputan di dalam sketsa muzikal mereka. Tiada penyingkiran dilakukan buat minggu ini apabila setiap kumpulan berjaya menarik perhatian barisan juri dan para penonton dengan persembahan mereka sehingga dewan dipenuhi dengan gelak tawa. Saksikan episod baharu ‘Muzikal Lawak Superstar 4’ pada setiap hari Ahad, jam 9 malam di Astro Warna (Saluran 107), On Demand, Astro GO dan sooka.

Senarai Markah Penuh Minggu 1 ‘Muzikal Lawak Superstar 4’

Sarkas – 65.12%

Bravo – 63.08%

Putehh – 62.07%

Deroyan – 57.80%

Soda – 57.02%

Gebu – 52.77%

Padie – 52.46%

Zuara – 49.79%

Gahai – 48.26%

Kilo – 39.28%

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.