LIRIK LAGU NUR CINTA - AMIR MASDI

Saturday 19 October 2024


Masa event trailer launching drama Andai Tiada Dia, ada persembahan dari Amir Masdi dengan lagu Nur Cinta. Lagu dari album terbaru, Amir Masdi, AM:PM dijadikan soundtrack utama dalam drama Andai Tiada Dia yang akan ditayangkan di Astro Ria. 

Lagu Nur Cinta menggunakan genre balada dan rock, genre utama Amir Masdi. Lirik ditulis oleh Edry KRU dan Amir Masdi sendiri di Voltalab Sound Studios, Manchester, UK. Masa dengar lagu ni ada lah lebih kurang sama dengan lagu Modjo sebab lagu diorang pun buah tangan Edry juga. 


Lirik Lagu Nurcinta

Artis: Amir Masdi

Komposer: Amir Masdi & Edry Abd. Halim

Penulis lirik: Amir Masdi & Edry Abd. Halim

Studio: Nova Music


Tiada luahan dapat ku ucapkan

Jika kau dah memilih dia

Tinggalkan ku jadi kenangan berakhirnya

Jodoh kita


Tak guna di kejar yang bukan ku punya

Moga kau jumpa bahagia tinggalkan ku sepi sendiri

Merenungkan janji lama


Kerana dah terlalu sayang

Kau ku sanggup lepaskan

Dan jika ku termuncul dalam rindu

Takkan kau terbayang khabarku


Pisahkanlah pulang kan mentari

Pisahkanlah bintang dari langit

Begitulah jiwaku gelita setelah kau benamkan kejora

Hatiku telah tiada nur cinta

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.