SAMBUT MERDEKA DAN HARI MALAYSIA DI ALAMANDA PUTRAJAYA DAN MESRA MALL KEMAMAN

Tuesday 27 August 2024

SAMBUT MERDEKA DAN HARI MALAYSIA DI ALAMANDA PUTRAJAYA DAN MESRA MALL KEMAMAN | Ganjaran hebat dan pelbagai aktiviti patriotik yang menarik menanti para pengunjung!

Sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-67, Pusat Beli Belah Alamanda kembali meneruskan tradisi dengan meraikan kemerdekaan melalui unjuran kempen gemilang yang berlangsung dari 23 Ogos hingga 16 September 2024. Kempen yang disasarkan menarik ramai pelanggan dari setiap lapisan umur ini membawakan tema tahun 2024 ‘Malaysia Madani: Jiwa Merdeka’. Momentum ini akan diteruskan sehingga sambutan Hari Malaysia pada 16 September 2024.

PUSAT BELI BELAH ALAMANDA

Alamanda Putrajaya menjemput para pelanggan untuk menyemarakkan semangat “Jiwa Merdeka” melalui pelbagai ganjaran menarik.

• Ganjaran Merdeka: Para pelanggan yang berbelanja RM500 dan ke atas melalui dua resit daripada senarai kedai terpilih akan menerima baju-T edisi terhad Merdeka ke-67.

• Ganjaran ‘High Spenders’: Bagi mereka yang berbelanja RM1,500 dan ke atas melalui dua resit, akan menerima sekeping Baucar Beli-Belah Alamanda yang bernilai RM50 selain daripada baju-T edisi terhad Merdeka sebagai tawaran insentif tambahan kepada mereka yang meraikan bersama kami.

• Cabutan Bertuah: Tiga peserta bertuah dalam akan berpeluang memenangi RM670 dalam Baucer Beli-belah Alamanda, menjadikan pengalaman Merdeka mereka lebih bermakna Untuk meningkatkan suasana patriotik, Alamanda akan dihiasi dengan Jalur Gemilang, dan 500 pembeli pertama pada Hari Merdeka akan menerima bendera Jalur Gemilang mudah alih sebagai tanda pengharagaan bagi mewujudkan semangat cinta negara di dalam pusat membeli-belah.

PUSAT BELI BELAH MESRA

Pusat Beli Belah Mesra, Terengganu juga akan menyertai sambutan seluruh negara dengan Kempen Merdeka mereka, yang berlangsung dari 26 Ogos hingga 16 September 2024. Turut membawakan tema ‘Malaysia Madani: Jiwa Merdeka’, pusat beli-belah ini akan menampilkan hiasan patriotik dan pelbagai tawaran istimewa serta aktiviti menarik bagi menyemerakkan semangat Merdeka sehingga Hari Malaysia pada 16 September.

• Ganjaran Merdeka: Para pelanggan yang berbelanja RM350 dan ke atas dalam dua resit di senarai kedai terpilih berpeluang untuk menebus baju-T edisi terhad Merdeka ke-67 sebagai tanda ingatan akan lambang kemerdekaan negara.

• Aktiviti Menarik: Tanggal 31 Ogos 2024, Pusat Beli Belah Mesra akan menganjurkan pemberian pin dan lencana Jalur Gemilang berserta belon secara percuma bagi berkongsi penghayatan Merdeka bersama komuniti sejagat.

• Kempen VIKids: Kempen yang mendapat sambutan hangat kembali ke lantai Pusat Beli Belah Mesra bermula dari 12 sehingga 16 September 2024 dan turut menawarkan rangkaian aktiviti pendidikan untuk kanak-kanak yang menarik. Pembeli yang berbelanja RM100 dan ke atas dalam satu resit di senarai kedai terpilih berpeluang menebus set tanah liat premium. Pelbagai pertandingan yang menarik juga turut diadakan seperti Pertandingan Basikal Patriotik pada 12 September, Pertandingan Kostum Pahlawan pada 14 September, dan Pertandingan Mewarna Wau pada 15 September, yang membawakan barisan hadiah menarik untuk dimenangi. Ini adalah di antara usaha untuk meningkatkan tahap kreativiti dan memupuk semangat patriotisma dalam kalangan peserta cilik kita.

“Kempen Merdeka dan VIKids di Pusat Beli Belah Alamanda dan Mesra di lihat sebagai cerminan prinsip-prinsip ‘Malaysia Madani: Jiwa Merdeka’. Sempena sambutan ulang tahun ke-67 kemerdekaan negara kita, kami berbangga untuk menawarkan aktiviti dan ganjaran yang menggalakkan kesepaduan keluarga selain dari menghormati nilai-nilai yang membentuk negara Malaysia. Kami ingin mengambil kesempatan untuk mempelawa para pengunjung untuk menyertai kami dalam sambutan penuh gemilang ini bagi mengkuatkan perpaduan, memahami nilai kebebasan, dan menghayati semangat patriotisma,” kata Francis Tan, Ketua Pegawai Eksekutif Suria KLCC Sdn Bhd

Untuk info lanjut, layari:

i. Alamanda - www.alamanda.com.my / www.facebook.com/AlamandaShoppingCentre

ii. Mesra Mall - www.mesramall.com / www.facebook.com/MyMesraMall


****************************************

Mengenai Pusat Beli Belah Alamanda

Pusat Beli-belah Alamanda di Putrajaya sedang menjalani pembaharuan besar-besaran buat pertama kali sejak penubuhannya pada tahun 2004, dengan pembinaan bermula pada 20 Jun 2023, dan dijadualkan siap pada suku keempat tahun 2024. Pembangunan semula ini bertujuan untuk memperluas ruang beli-belah dengan kebesaran kira-kira 110,000 kaki persegi bagi menampung pelbagai peniagaan.

Selain itu, ruangan hiburan yang diperbaharui, seperti pawagam mesra keluarga, kawasan boling yang diperluas, dan taman pengembaraan di Esplanade, akan memenuhi keperluan pengunjung dari pelbagai peringkat umur. Pembangunan semula ini bertujuan untuk meningkatkan penglibatan komuniti dan menyokong rakan perniagaan, akhirnya meningkatkan taraf Pusat Beli-belah Alamanda sebagai sebuah pusat komuniti yang dinamik dan mengukuhkan kedudukannya sebagai destinasi membeli-belah pilihan di Putrajaya, memberikan pengalaman 'Membeli-belah yang Mudah dan Dinamik'.

Dengan lokasi yang strategik dan kebolehcapaian yang sangat baik melalui lebuh raya utama, Pusat Beli-belah Alamanda merupakan pusat tumpuan untuk penduduk lebih daripada 76,000 pekerja profesional dan 147,000 pelajar. Aktiviti perniagaan akan berjalan seperti biasa semasa aktiviti pembangunan semula. Ini untuk memastikan gangguan yang minima kepada pembeli dan penyewa.

Mengenai Mesra Mall

Terletak di Kemasik, Terengganu, Mesra Mall menarik pengunjung untuk mendalami kehidupan yang unik di Pantai Timur Malaysia. Merangkumi lebih dari 310,000 kaki persegi, pusat beli-belah ini menawarkan pelbagai jenama tempatan dan antarabangsa, dan telah dikenal pasti sebagai salah satu destinasi utama untuk membeli-belah dan rekreasi, dan hiburan di Kertih dan kawasan sekitarnya, termasuk Paka, Dungun, dan Kemaman.

Selain daripada aktiviti membeli-belah, Mesra Mall juga menawarkan kemudahan riadah untuk seisi keluarga seperti pusat boling 24 lorong, pusat futsal, padang badminton, dan sebuah dewan serba guna seluas 16,000 kaki persegi, yang boleh mengisi lebih 800 tetamu bagi memastikan pengalaman 'Membeli-belah yang Mudah dan Mesra' untuk semua.

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.